ponedeljek, 11. februar 2013

Saturday Morning Breakfast

Few days ago my boyfriend surprised me with a 'Champagne breakfast' in restaurant near us... 
Good food, delicious coffee and sparkling wine at 10 a.m...
It was an interesting start to the day ;)









I was wearing: coat&shirt/Stradivarius, sweater&shoes/Zara, dress/H&M.

Happy Monday afternoon everyone!
xx Slađi

31 komentarjev:

  1. Slatkiš :))) kombo je prekul, suknjica i jeans košulja savršeno :* , a čizme bih ti ukrala, pošalji mi ih kad ti dosade :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Heheh dogovoreno ;) Mislim da jih narednih mjesec dana jos necu skidati sa sebe ali kasnije mozemo poceti dogovorima "ti meni- ja tebi" hehe :D
      Hvala ti na komentaru Sandric uvjek me nasmijes :*

      Izbriši
  2. Cipelice podsecaju na ove koje ja sada imam i na one koje smo planirale da kupimo preko ebaya :)))


    Drago mi je da se lepo provodis u Nemackoj :*

    OdgovoriIzbriši
  3. Kok si zmeri lepa :)! Mmmm, tazga zajtrka se pa tud jaz ne bi branla.... <3 :)

    xx

    OdgovoriIzbriši
  4. Ajme prekrasno,slike su odlična outfit još bolji!
    xx

    OdgovoriIzbriši
  5. Bas je divan!
    Ovaj fazon ti tako dobro stoji, suknja je preslatka

    OdgovoriIzbriši
  6. lepo presenečanje in zelo lušten outfit! :) u katermu mestu pa si drugače? :) xx

    OdgovoriIzbriši
  7. oh wow, outfit je totalno po mom stilu! Predivno :) Gdje si se ovo slikala, mislim, koji je grad? :)

    OdgovoriIzbriši
  8. heej :)
    čudovit outfit, pulovrček je tako srčkan :D!
    pa tale zajtrk je mogu bit yuumy :D

    OdgovoriIzbriši
  9. Odličan ti je ovaj breakfast look :)! Totalno slatka kombinacija uz edgy detalje, savršeno!

    OdgovoriIzbriši
  10. Predivan, zenstveni outfit- savrseno je ukombinovano sve i bas tako ti i stoji! A najlepsa su ta romanticna iznenadjenja, jos ako su sampanjac i hrana ukljuceni.. :)

    OdgovoriIzbriši
  11. Predivno. I jako mi se svidja tvoja frizura :)

    OdgovoriIzbriši
  12. Awhhh thats so nice of him! Great skirt x

    vanityrail.blogspot.co.uk

    OdgovoriIzbriši
  13. Preslatka! Suknjica je divna, odlično uklopljeno s vestom i košuljom, divne cipelice... I od ovih slika pršuta i sira sam gladna! Ilina

    OdgovoriIzbriši
  14. V takih čevljih si sebe ne predstavljam, ampak tebi pa prav pristajajo.

    OdgovoriIzbriši
  15. juj kok si ti eno luštno bitje :):)

    OdgovoriIzbriši
  16. Super kombinacija, majica mi se bas svida ( bas sam je jucer gledala u zari na snizenju i nisam je kupila hehe . Preslatko je sve!

    OdgovoriIzbriši
  17. šampanc ob 10h zjutraj - čist po mojem okusu :D

    OdgovoriIzbriši
  18. Superb, what a web site it is! This web site presents
    useful facts to us, keep it up.
    My web-site :: think about this

    OdgovoriIzbriši
  19. Jao pa zašto se slikaš nasred ceste :D Super kjut :)

    OdgovoriIzbriši
  20. Cipkana suknja i bela bluza su mi predivne i jako lepo idu zajedno!!

    OdgovoriIzbriši
  21. predobar outfit, objavila sam onaj post pa svrati;)
    http://modaodaradosti.blogspot.com/

    OdgovoriIzbriši

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...