nedelja, 6. januar 2013

First One


Last day I decided to spice up my random daily outfit with black polka dot tights...
And somehow they helped me to brighten that grey, January afternoon :)






I was wearing: Zara beanie & tights, H&M scarf & dress, Stradivarius coat and no name boots.

You can also follow me on FACEBOOK HERE

Till next time,
xoxo Slađi


36 komentarjev:

  1. Ful lepo popestrijo outfit! :)

    OdgovoriIzbriši
  2. super outfit, odlične čizme :)
    http://urbanprettygirl.blogspot.com/

    OdgovoriIzbriši
  3. super outfit,bas si slatka!

    xoxo

    OdgovoriIzbriši
  4. Obozavam carapice na tufne <3 Super outfit:)

    OdgovoriIzbriši
  5. I like the infinite scarf a lot!!! In the combination with the hat it's so cute!! Like it a lot! Especially the tights!

    OdgovoriIzbriši
  6. Ma ti si uvijek super :) Bas mi se dopada! Jako si zgodna :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala ti najljepsa Jelena M. Bas mi je drago sto to cujem!
      Pozz :*

      Izbriši
  7. Ti mene od glave do pete uvek oduševiš :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala ti punoooo draga, presretna sam sto to cujem :*

      Izbriši
  8. Amazing outfit. so nice and great.
    http://stylopoint.com/

    OdgovoriIzbriši
  9. ti bas nikad ne grijesis, obozavam tvoj stil..a ovo je odlicno ;)

    <3

    http://elzanapjevic.blogspot.com/

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ohh bas ti hvala smizlicazaza!!! Uljepsala si mi dan ;)
      Pozz :*

      Izbriši
  10. Ti enoastavno res nikoli ne razočaraš :). Ful luštno, še posebi so mi všeč žabice :).

    xx

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Gita full full full hvala za tako cudovit komentar!! :)

      Izbriši
  11. uh točkice! puca mi srce od ljubavi *.*
    hihi, stvarno je super!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Heheh i ja jih obozavam ;)
      Hvala ti puno na komentaru amlee!

      Izbriši
  12. Divan outfit, hulahopke su savrsene! :)

    OdgovoriIzbriši
  13. Preslatke su točkice, totalno dižu cijelu kombinaciju :)!

    OdgovoriIzbriši
  14. you look beautiful! amazing pictures :D

    X Jenny
    Rocknrollerr.com

    Win a pair of velvet leggings on my blog:
    http://www.rocknrollerr.com/2013/01/give-away-black-velvet-leggings.html

    OdgovoriIzbriši
  15. ful luštne fotke in lep outfitek- te street style so mi vedno noro všeč, jst morm tud zbrat pogum pa it pofotkat mal na ljubljanske ulice :) xx

    OdgovoriIzbriši
  16. Auuu predobro....Bas me svaki put odusevis...Odlicno :*

    OdgovoriIzbriši
  17. hulahopke su savrsene super si sve ukombinovala :)

    OdgovoriIzbriši
  18. Hvala vam puno na predivnim komentarima! Dajete mi ogromnu motivaciju za dalje... :*** ljubim vas!!

    OdgovoriIzbriši
  19. Super su fotke.
    Svidja mi se sto je sve tako lepo odigralo pozadinu slicnu tvom outfitu tj. to su sve boje!!
    Cizme lakovane su predivne i vec sam ih pohvalila u nekom postu!!
    Tufne <3

    OdgovoriIzbriši

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...