sobota, 27. oktober 2012

It´s Already Winter Time

Hello everyone! 

Some of you who follow me even on FB already know that I´m again in Germany these days and as I wrote last night, on weather forecast I saw it will snow today... I was kind of sceptic about all that but look into what I woke up this morning, totally unprepared! :)







I was wearing: awesome cap and jacket: Zara, tee:NY-er, DIY shorts, boots: no name.

I wish you all great weekend ahead and I´m sending you
frozen greetings from Germany! :)

47 komentarjev:

  1. Cile, ne mogu da verujem KOLIKO je napadalo snega!
    Ijaooo, osecam da ce svakog casa i kod nas... :smrzzz:

    P.S. Na poslednjoj fotografiji - ♥

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Daaa i ja sam bila totalno sokirana kad sam se ujutru probudila :D
      Hvala na komentaru Tara, srce si :*

      Izbriši
  2. ojoj, kr sneg, upam da pri nas se ne bo snezil :)) drgac pa ful huda kapa pa cevlji :))

    OdgovoriIzbriši
  3. Odgovori
    1. Joj da... ni ja nikako jos nisam pripravljena na ovo :D Hvalaaa Antonia!

      Izbriši
  4. Sneggg, prvi post koji vidim a da je u njemu i sneg :) Bas si lepa ovde :))

    OdgovoriIzbriši
  5. Predivne slike, a outfit mi se taaaaako sviđa...parka i cvjetići <3

    OdgovoriIzbriši
  6. The snow looks so nice! Love the hat and boots :D

    OdgovoriIzbriši
  7. wohoo sneeg :)) Hudo, dobr zgledaš, in suprr škornčki <3

    xo
    www.evesbreeze.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
  8. very nice ! :)

    welcome to me :)
    mish-mash-wardrobe.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
  9. Prelepa kao i uvek :)
    zelim sneg i sto vise postova :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Heheh potrudit cu se, ma da je nekad tesko dobiti fotografa :D
      Hvala ti puno na komentaru! :*

      Izbriši
  10. waaaaa snegggg <3 odlične fotke in outfit!

    OdgovoriIzbriši
  11. OMG koliko snijega. I ovdje je naglo zahladilo danas, ali snijega jos nema.

    OdgovoriIzbriši
  12. Wow - cool look, i like it :)

    xxx
    The-Bigwig

    OdgovoriIzbriši
  13. lepo, pri nas je tut že sneeeeg :)) iz kje je pa kapa? :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Joj sorry sem pozabila napisati.. Kapica je iz Zare, kupljena nekaj dni nazaj :D

      Izbriši
    2. hvala, bom šla pogledat, upam da jo še dobim :))

      Izbriši
  14. Świetna stylizacja ! :) Jak to mówią "ładnemu we wszystkim ładnie" :) ♥


    Pozdrawiam, i zapraszam do siebie :)

    OdgovoriIzbriši
  15. Jao ti imas zimski outfit post u snegu??!!
    Odlicno, jako mi se svdijaju fotografije i ceo outfit, a to koliko si lepa i slataka zaseni sve ostalo!!

    OdgovoriIzbriši
  16. lepotička! Škorenjci so top! :)

    xx

    OdgovoriIzbriši
  17. Jao, super slike. Snijeg, zar vec? Ja imam osjecaj da ljeto jos nije proslo :) http://ivonalovefashion.blogspot.com/

    OdgovoriIzbriši
  18. snijeg<3. sada će winter postovi krenut :)

    OdgovoriIzbriši
  19. tretji poskus komentiranja ;) nekaj mi nagaja comp
    super improviziran snezni styling! in love with the boots and the cap :)
    uzivaj v snegu!

    xo I.

    OdgovoriIzbriši
  20. Divno :) Sneg >3 Prelepa kombinacija :)

    OdgovoriIzbriši
  21. juj kjutipaj! 5.fotka je top <3 luškan outfit in pozdravčki u nemčijo :P xx

    OdgovoriIzbriši
  22. jaoooo snijeg :((( meni odma hladno čim ga vidim na fotografijama, preslatka si mi, kapica ti super stoji :**

    OdgovoriIzbriši
  23. Great photos,love the floral top!

    http://fashioncareofwoman.blogspot.com/

    OdgovoriIzbriši
  24. Snegeeec, jaz sem ga bila tako vesela! Hud outfit;)

    OdgovoriIzbriši
  25. opaaaaaa snijeg :))) kapica mi je odlična :)

    OdgovoriIzbriši
  26. I kod nas ga ima:(! Outfit je odlican!

    OdgovoriIzbriši
  27. Hvala vam svima na prekrasnim komentarima! Super ste :*

    OdgovoriIzbriši
  28. Super outfit, sneg v ozadju ga pa še lepšega nardi :D

    OdgovoriIzbriši
  29. Joooj koji si ti secer!!!

    www.amadeusonthecatwalk.com

    OdgovoriIzbriši

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...