četrtek, 20. september 2012

Santorini - Outfit Post

Product of little photo session which we made in front of our hotel :)





I was wearing: tee - Stradivarius, Skirt DIY, new red Chucks :) 

Currently on repeat
♫ Gemma Hayes - Wicked Game ♫


Till next time,
xoxo Slađi

33 komentarjev:

  1. Sta treniras kad su ti noge tako dobre hihi
    outfit je preKul znaci ;)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Haha.. nista posebno! Dva put tjednom idem na aerobiku i skakucem po steperu :D
      Hvala najljepsa na komentaru Adela! :)

      Izbriši
  2. Bas si savrsena mlada dama, koja ima divne noge, telo koje je potamnelo i izgleda zenstveno u svom obicnom i jednostavnom outfitu.
    Uvek me odusevi tvoja lepota, a tek ova zadnja fotografija mi je wow.
    Slike su uradjenje bas za sve pohvale!!

    Nadam se da cu i ja sledece godine da letujem na Santoriniju, :) jer ove nikako uspeli nismo :( Mogu tek da zamislim kako pleni njegova lepota :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Jao Tatjana mene tvoji komentari uvjek ali bas UVJEK obraduju i uljepsaju dan! Hvala ti puno puno puno! A na Santorni moras otici ako budes imala priliku, prekrasan je!

      Izbriši
  3. AAAAAA VRH!!! ALI POSLEDNJA FOTOGRAFIJAAAAA AAAA :) MOJ FAVORIT :)

    OdgovoriIzbriši
  4. super slike :)

    eFoxcity.com giveaway na mom blogu: http://the-caramel-dream.blogspot.com/2012/09/efoxcity-100-giveaway.html

    OdgovoriIzbriši
  5. converske so pač zakon in prou zapikonai! =)

    OdgovoriIzbriši
  6. Prekrasna, odlične fotke...a crvene starke mmm;))

    OdgovoriIzbriši
  7. Hawt! Crvene starke ... in vse ostalo. :D
    Cel paket je enkraten.

    OdgovoriIzbriši
  8. lovely shirt ! I adore your pictures :*

    Where are you at ? :)

    RUNWAY JUICE

    XXX

    OdgovoriIzbriši
  9. zadnja fotografije je...uh uhh :)) pravoo hot...sviđa mi se majica..outfit je prekul :))

    OdgovoriIzbriši
  10. si me spomnla, da moram spet rdeče allstarke iz omare potegnt :P super outfit, super fotke in super komad! <3 xx

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hihi me veseli da sem te spomnila na Chuckse! Jaz sem si ze dolgo casa zelela rdece.. no pa so sedaj koncno tudi te prisle na vrsto! ;) Hvala za cudovit komentar!

      Izbriši
  11. Great look and i love your top.

    http://freedmode.blogspot.fr/
    follow me in my blog and subscribe no hesitate :)

    OdgovoriIzbriši
  12. super outfit draga! :)
    majica je odlična. i da, ovim si me podsjetila da pronađem svoje starke (iste su kao i tvoje), još iz doba osnovne škole. :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Heheh tako i ja ne bacam nista, pa se mogu naci u nasom podrumu cipele ili roba jos iz treceg razreda osnovne :) Drago mi je sto sam te podsjetila na patikice i hvala na komentaru ;)

      Izbriši
  13. Hvala svima na ljepim komentarima super ste! ;)

    Thanks to everyone for nice comments!

    OdgovoriIzbriši
  14. Divne sličice!
    Preslatka si zaista ;)

    OdgovoriIzbriši

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...